Marc Jacobs och Brandenburger Tor från Berlin

I torsdags åkte jag till Berlin och kom hem med små fina saker som inspirerade mig. Inom den snaraste framtiden kommer jag testa massa nya saker och nya designer till naglarna. Först ut är för mig army-liknande naglar vars inspiration kommer från ett litet kit med nageldiamanter jag köpte i Tyskland. Jag älskar dessa naglar! Om jag hinner gör jag snart en tutorial för dessa.
 
I bakgrunden syns en cola-flaska från någon fashin kollektion, denna designad av Marc Jacobs. Även choklad från airberlin - flygbolaget -  och min nya berlock från Thomas Sabo i skepnaden av Brandenburger Tor. Pappret är parisinspirerat och jag tyckte alla dessa saker kombinerat fick mig att se lite världsvan ut så why not.

Kommentarer
Postat av: Elin

Guuuuu så fiina! Det gröna och den guldiga stjärnan gör det lite army-aktigt!

2013-08-12 @ 10:55:49
Postat av: Anonym

Jag vill absolut se en tutorial på dessa!

Svar: Jag ska försöka hinna med att göra en :)
None None

2013-08-12 @ 11:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0