Ny tutorial och design

Jag gjorde en snabb liten design i morse, den blev riktigt stilig så jag kommer förmodligen applicera den på mina egna naglar med någon dag ^^
Jag skrev några kommentarer på engelska till videon eftersom jag lade upp den på youtube. Dessa designer är visserligen ganska tråkiga eftersom det krävs penslar och alla har inte den möjligheten att måla med penslar, men det kommer även andra designer i framtiden, I'm pretty sure!
Låten i videon är Jedwards School's out. Jag använde mig av ett svartglittrigt nagellack från MNY, ett vitt från Depend, ett grönt från Jay Nail och sedan lite löst glitter, akrylfärger och damanter.

Kommentarer
Postat av: Kapten Ond.

du måste ringa till moj quickly!!!!!!!!!!!!

2012-07-12 @ 17:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0